Moravski talasi ( varijacija Dunavskih valova ) ili jos jedan kolac sa visnjama

Odavno nisam pisala na blogu. U medjuvremenu sam postala baba jedne predivne devojcice, a i izgubila sam interesovanje da pisem i slikam za recepte.
Verovatno nikom i nisam nedostajala ,u ovom virtuelnom svetu, ima na milione i milione recepata.
Ali, posto je ovaj blog i moj licni kuvar, ovaj recept je jedan od onih koje zelim da zapisem i podelim.
Recept je potpina modifikacija Dunavskih valova, pa zato necu ni navoditi izvor. Ujedno je i mnogo jednostavniji i jeftiniji.

Sastojci:
250 g margarina Vital za torte i kolace
250 g secera
6 jaja
250 g brasna
2 kasicice praska za pecivo
1 kasika kakaoa
200-300 g ociscenih visanja

Omeksali margarin umutiti sa secerom, pa dodavati jedno po jedno jaje i mutiti.
Zatim odloziti mikser i kasikom umesati brasno pomesano sa praskom za pecivo.
Odvojiti dve trecine mase ( ja sam to odoka radila ) i sipati u tepsiju ili pleh za pecenje. Ja sam pekla u okrugloj tepsiji br. 28, ali mozete i u pravougaonom plehu.
U ostatak mase umesati jednu kasiku kakaoa i stavljati preko zute mase kao na slici.
Odozgo poredjati visnje.
Ja sam ih blago utisnula kasikom u trsto i tako ujedno sve malo izravnala.
Rernu zagrejati na 200 stepeni, pa peci kolac na 190 stepeni oko 40 minuta.




Gotov kolac mozete posipati secerom u prahu.
Prijatno !

Коментари

  1. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    Plus, making money online using it is as easy as 1---2---3!

    It's super easy how it works...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (this LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products on it's own!

    Are you ready?

    Click here to activate the system

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral