Brkina Romanijska šnicla sa zajednicom


Jedno od prelepih jela koje nam Brka sprema na TV-u. Nisam imala sastojke sa Romanije, prilagodila sam recept svojim mogucnostima.
Sastojci :
800 g svinjskih snicli
200 g sitnog sira
1 casa kisele pavlake
so, biber, ulje
800 g krompira
2-3 sargarepe
1 glavica crnog luka

U nauljen pekac poredjati krompir isecen na krupne kriske, sargarepu i sitno iseckan crni luk. Posoliti i pobiberiti po ukusu. Staviti u rernu poklopljeno da se pece na 180 stepeni.
Dok se krompir pece istanjiti snicle tuckom za meso i posoliti.
Napraviti zajednicu tako što se dobro izmešaju pavlaka i sir. Svaku šniclu nafilovati sa zajednicom i preklopiti. Krajeve ponovo izlupati tuckom.


Prziti snicle u tiganju i sa jedne i sa druge strane.
Kad krompir i sargarepa omeksaju, poredjati snicle preko njih i peci jos 15-ak minuta da se dobije lepa boja. Ja sam ostavila otklopljeno.
Jelo je bilo izvrsno, a originalan recept mozete pogledati ovde :
http://www.gastronomad.rs/recepti261.html

Популарни постови са овог блога

Moja Bozicna cesnica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Moja Uskrsnja Pahulja pogaca

Posna pogaca za Badnje vece

Kako najjednostavnije napraviti ukrase za slavski kolac