Banana hleb - Banana bread

Recept je sa nekog stranog sajta, moja cerka ga je dobila od svoje kume. Videla sam da ima puno slicnih i bila sam skepticna po pitanju rezultata, ali priznajem da sam pogresila. Dobila sam izvanredan kolac, divnog ukusa , "barsunaste" teksture, ostaje mekan i sutradan. Ukratko, odusevljena sam. Mere sam malo prilagodila i pojednostavila.
Sastojci :
250 gbrasna
1 kasicica sode bikarbone
1/4 kasicica soli
100 g maslaca ili margarina
150 g braon secera
2 jaja
4 prezrele banane srednje velicine

Priprema :
U jednoj posudi izmesati brasno, sodu bikarbonu i so.
U drugoj posudi mikserom umutiti maslac i braon secer. Zatim dodati dva jaja i mutiti.
Posebno viljuskom izgnjeciti banane i dodati ih u smesu putera, secera i jaja.
Lagano izmesati varjacom. Spojiti vlaznu i suvu masu i izjednaciti varjacom.
Kalup dimenzija  26 x 8 cm podmazati puterom i sipati umucenu masu.
Peci na 180 stepeni  60 do 65 munuta.
Peceni hleb ostaviti da odstoji u kalupu 10-ak minuta, a onda ga prevrnuti na dasku za secenje i seci na tanke kriske.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral