Posna baklava bez kora

Recept je iz grupe na fejsu Posni kuvar, zaboravila sam ciji je, ali navodim da nije moj.

Sastojci :
2,5 soljice kisele vode ( od 100 ml)
2,5 soljice brasna
1,5 soljica griza
1,5 soljica ulja
100 g seckanih oraha ( ja sam stavila mlevene)
100 g suvog grozdja ( nisam stavila, ne volim )
1 kasicica cimeta
1 kesica vanilin secera
1 kesica praska za pecivo
50 g topljene ili rendane cokolade

Za sirup :
250 g secera
250 ml vode

Pomesati suve sastojke, pa dodati ulje i kiselu vodu i izjednaciti masu.
Ja sam pekla u podmazanoj i pobrasnjenoj tepsiji precnika 28 cm.
Peci na 200 stepeni oko 35 minuta.

Vruc kolac preliti hladnim sirupom ili obrnuto.
Odozgo kolac posipati mlevenim orasima, a ja sam zutim secerom.
Prijatno !

 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca