Bamija sa junecim mesom i ljutom kobasicom

Ovo jelo ce vam mozda biti zanimljivo samo po tome sto je spremljeno na jugu Srbije :) . Nikad ni videlo ni jeli, ali eto, poceli neki nasi na selu da sade, pa i mi dobili sansu da spremamo. Verujem da je zdrava, moj muz je odusevljen, ali meni je kao i svako drugo jelo sa povrcem.

Sastojci:
200-300 g mlade bamije
300 g juneceg mesa
200 g ljute suve kobasuce
1 sargarepa
1 glavica crnog luka
1 tikvica

Luk sitno naseckati i uprziti na ulju.
Dodati sargarepu secenu na krugove i proprziti.
Dodati meso  iseceno na kockice i kobasicu isecenu na kolutove i uprziti.
Dodati malo vode i dinstati.
U medjuvremenu sam ociscenu bamiju prokuvala u vodi sa sircetom, nisam sigurna da li se to radi i sa mladom bamijom ili samo sa susenom, ali nisam pogresila.
Kad meso omeksa dodati bamiju i tikvicu secenu na kockice.
Od zacina sam stavila so, suvi zacin, biber i alevu papriku.
Kad se doda bamija i tikvica dovoljno je kuvati jos 15-ak minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca