Slatka pogaca sa cimetom

Od ovog peciva nema jeftinijeg slatkisa, a odusevicete se !


Sastojci :
500-600 g brasna
30 g svezeg kvasca
400 ml mleka
2-3 kasike ulja
1 jaje

i jos ulje, cimet i secer

Podmesiti kvasac u mlakom mleku sa kasicicom secera i malo brasna. Kad kvasac nadodje, zamesiti testo sa brasnom, uljem i zumancetom. Umesiti glatko testo, pa ga pokriti i ostavati da naraste.
Kad testo naraste, premesiti ga, podeliti na pet dela, jedan deo ostaviti na stranu, a od preostale cetiri jufke razviti cetiri kruga, svaki premazati uljem i posuti secerom i cimetom.
Stavljati jedan na drugi, pa zaseci na 4 dela kao na slici.
Zatim zaseci na 8, pa na 16 delova.
Sad uzeti u ruke dva dela i uviti ih po dva puta na suprotnu stranu jedan od drugog.
Tako uviti sve delove.
I ovako je mozete peci, ali ja sam svka dva dela jos jednom uvrnula i spojila krajeve.
Od preostalog petog dela , napravila sam 4 slatka peciva., dva i dva jednaka.
Prvo ide ovako,  razviti mali krug i posipati ga secerom i cimetom.
Zatim ga preklopiti.
Onda jos jednom.
Zaseci kao na slici.
Uzeti secene delove , pa uvrnuti kao za pogacu i spojiti.
Druga dva idu ovako, postupak isti kao kod prvog, ali zaseci ovako :
Isecene delove samo okrenuti, a gornji deo testa spojiti na krajevima.


Sve staviti na pleh od sporeta ,a moje je vec bilo na papiru za pecenje.
Ostaviti pokriveno da jos malo naraste, pa premazati preostalim umucenim belancetom ( u koje sam ja stavila malo kurkume koja je neutralnog ukusa, a daje pogaci zutu boju).
Peci pogacu oko 35 minuta, a peciva mozete izvaditi 10-ak minuta ranije.










 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca