Domaci kecap

Recept i slika moje FB prijateljice Ruzice Culjic, koja mi redovno salje svojim receptima podrsku na mojoj Fejsbuk stranici, puno joj hvala za to <3

Kečap, nešto sam uspela sastaviti i mislim da je odličan. Naime imam samo postupak izrade kečapa, ali bez mera ....No evo kako sam to skemijala 3 kg paradajza ( očiščenog ) 10 ajvaruša ( srednje veličine ) , iseči i kuvati dok povrće ne omekani. Poluhladno povrće dobro propasirati ( koristiti pasirku ili mašinicu za paradajz ). Dobijenu smesu vratiti na štednjak, te dodati još 2 lit. soka od kuvanog ( domaćeg ) paradjaz i nastavit kuvati...sve dok se ne umanji za 1/3 ....u ostatak smese dodati 3 samlevena crna luka ( srednje veličine ) te nastavit da se kuva...dok se masa ne zgusne ....10 min. pred kraj dodati 100 gr šećera 30 gr soli. drobljena 2 lovorova lista , malo bibera u zdrnu , 1 dcl vinskog sirčeta i 4 kašike senfa....( senf razmutite pa dodajte u masu),te origana po ukuu...... Tko voli ljuto može u prvu fazu obrade dodati feferonke prema ukusu......amo da dodam od svega ovoga dobila sam oko 1,8 lit. kečapa.......prijatno

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral