Najmekse big kifle sa sirom

Jos jedne kifle, koje su, inace, moje ljubimice. Recept sam videla u casopisu "Hrana i vino", malo sam ga promenila, jer je kolicina tecnih sastojaka bila mnogo veca u odnosu na brasno, pa sam morala da dodam prilicno brasna. Na fejsu sam vec objavila ovaj recept i bilo je primedbi u vezi toga, tako da sada donosim preradjen recept.

Potrebno je:

1 kg brasna

500 ml mleka

3 jaja i jos jedno za premazivanje

100 ml  ulja

200 ml jogurta

1 svez kvasac

1 kasicica secera

2 kasicice soli

sir za fil

oko 150 gr margarina

Podmesiti kvasac u mlakom mleku sa kasicicom secera i malo brasna. Kad kvasac nadodje, zamesiti testo sa brasnom, jajima, uljem, jogurtom i solju .Po potrebi dodati jos brasna, ali testo svakako treba da bude meko. Pokriti i ostaviti testo da naraste.

Naraslo testo premesiti i podeliti na 32 jufkice. Od svake jufkice oklagijom razviti  elipsu.Svaku koru zaseci na vise mesta kao na slici. Na neiseceni deo kore stavljati sir i zavijati kifle.




Rastopljenim margarinom podmazati pleh od sporeta. Poredjati kifle i svaku premazati rastopljenim margarinom, a zatim umucenim jajetom. Posipati lanenim semenom.



Peci u rerni zagrejanoj rerni na 200 stepeni, oko 30-35 minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca