Slatko od malina


Ovo slatko sam vec kuvala, a ovog puta cini mi se da sam ga malo prekuvala.

Odabrati maline, pa ih redjati u serpu. Na 1kg malina uzeti 1.25kg secera, a svaki red malina poprskati rastvorenim limontusom. Serpu pokriti i ostaviti da prenoci. Sutradan rano skuvati slatko, ali pri kuvanju skidati penu. Sok gotovog slatka padace tesko s kasike i to po dve kapi odjednom. Slatko ostaviti da prenoci povezano vlaznom kuhinjskom krpom, a sutradan sipati u tegle.

Ja nisam cekala pre kuvanja da prenoci, odstojalo je nekoliko sati. Kuvala sam da vri 20 min. i mislim da sam ga malo prekuvala, da je bilo dovoljno i 15 min.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca