Piroš-pizze


Nekada se ovo testo ovako zvalo, sad ima drugacije nazive, ali ja cu po starom :)
Zamesti testo za pizzu, onako kako vec inace pravite, a ja sam ovih 4 komada dobila od :
400 g brasna
20 g svezeg kvasca
oko 250 ml mlake vode
malo ulja ( oko 30 ml)
1 kasicica soli
Zamesiti testo i ostaviti pokriveno da odstoji dok ne naraste.
Kad naraste, podeliti ga na cetiri loptice.
Od svake loptice razviti krug i staviti sastojke koje zelite na jednu polovinu testa. Ja sam stavila kecap, narendanu salamu, rendani kackavalj, malo sira, origano...
Preklopiti testo i pritisnuti ivice, prstima ili viljuskom.
Odozgo ih mozete premazati jajetom i narendati malo kackavalja, ali ja to ovog puta nisam radila, malo sam ih premazala obicnom vodom.
Peci na 220-230 stepeni oko 15 minuta.
I uzivati :)



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca