Griz kolac

Ovakve kolace obicno spremam za desert iza nedeljnog rucka, onako, samo za nas u kuci.
Potrebno je :
3 jaja
200 g secera
2 dl mleka
2 dl ulja
2 vece jabuke
300 g griza
200 g mlevenih oraha
1 kesica praska za pecivo
1 kesica vanilin secera

Za preliv :
3 dl mleka
200 g secera
2 kasike kakaoa

Za dekoraciju :
100 g slaga u prahu
2 stangle cokolade
100 ml mleka

Umutiti jaja i secer,  a potom dodati sve ostale sastojke osim jabuka.
Jabuke narendati na krupnoj strani rendeta, pa i njih dodati u masu i dobro izmesati.
Peci u pouljenom i pobrasnjenom plehu dimenzija 35 x 22 cm u rerni na 180 stepeni oko 35 minuta.
Mleko, secer i kakao prokuvati, pa preliti prohladjen kolac.
Slag umutiti sa mlekom, pa na tihoj vatri otopiti u njemu cokoladu i koristiti kao preliv pri posluzivanju.
Recept je iz casopisa "Dobra hrana", ali sam ga ja izmenila, stavila sam manje griza i oraha, jer na ovu kolicinu jaja i secera, smatram da ovoliko treba da ide i nisam pogresila.
Takodje, odozgo ide samo umuceni slag koji moj suprug bas i ne voli, pa sam smislila ovaj jednostavni preliv.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca