Slatka pogaca sa eurokremom

Mesila sam je prvenstveno zato sto mi se dopala na izgled, ali se ispostavilo da je isto tako i ukusna.

Postupak sam gledala na You Tube, a recept za testo je moj.

Potrebno je :

500 g brasna

20 g svezeg kvasca

1 kasicica secera

300 ml mleka

50 ml ulja

1 jaje

prstohvat soli

eurokrem ili nutela

Podmesiti kvasac u mlakom mleku sa kasicicom secera i malo brasna.

Kad kvasac nadodje, zamesiti testo sa ostalim sastojcima.

Pokriti testo i ostaviti da naraste.

Kad testo naraste, premesiti ga i podeliti na 4 loptice.

Od svake loptice razviti krug precnika 25 cm.

Staviti prvi krug na papir za pecenje, premazati braon eurokremom, pa staviti drugi krug, opet premazati,

Cetvrti se ne premazuje.

Obeleziti mali krug u sredini nekom manjom soljicom.

Seci od ivice obelezenog kruga prema krajevima na 4 mesta, pa na 8 i na kraju ukupno na 16 delova.





Sad uzeti u svaku ruku po jedan deo i uvrtati tri puta jedan na jenu, a drugi na drudu stranu.





Tako ciniti sa svim delovima , a krajeve spajati , da se dobije oblik kao na slici.



Prebaciti pogacu sa papirom za pecenje na pleh od sporeta, pokriti i ostaviti da naraste.

Kad naraste, premazati sa malo otopljenog margarina i peci na 200 stepeni oko 20-25 minuta.



Uzivajte !




Postupak sam gledala sa linka : http://www.youtube.com/watch?v=pcgk-j8BS1c

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral