Pletene kiflice, i slatke i slane


Ideja za izgled je sa neta, a recept za testo je moj, tako da je za ove pletene kiflice potrebno :


1 kg brasna

500 ml mleka

1oo ml vode

1 svezi kvasac ( 40 g )

200 ml ulja

1 kasicica soli

pileca prsa u crevu, sir, pekmez, za filovanje

Podmesti kvasac u polovini mlakog mleka sa kasicicom secera i malo brasna.

Kad kvasac nadodje, zamesiti testo sa brasnom, ostatkom mleka, vodom, uljem i solju.

Pokriti testo i ostaviti da naraste.

Kad testo naraste, premesiti ga i podeliti na 32 loptice.

Svaku lopticu rasklagijati, zaseci sa jedne i druge strane na po tri mesta i filovati.



Ja sam polovinu filovala sa po jednim parcencetom pilecih prsa u crevu i sira, a drugu polovinu sa pekmezom od sljiva.

Pekmez treba da bude sto cvrsci, ja uvek koristim neki koji sam prekuvala :)



Peci na 200 stepeni oko 25 minuta.



Ne znam da li su i sutradan meke, jer su kod mene bile sve pojedene. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca